Blik

Kursy walut

  kupno sprzedaż
rozliczenie gotówkowe
EUREUR 4,18 4,38
USAUSD 3,83 4,03
GBPGBP 4,98 5,18
rozliczenie bezgotówkowe
EUREUR 4,18 4,38
USAUSD 3,84 4,02
GBPGBP 4,94 5,23

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

Z usługi mogą korzystać Klienci indywidualni powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Iłży lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Iłża mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)


Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

 

Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

Maksymalny limit dzienny dla transakcji:

  1. przelew na telefon: 1000 zł
  2. wypłata gotówki: 5000 zł
  3. płatność w sklepach: 5000 zł
  4. zakupy on-line: 5000 zł

 

UWAGA! Tuż po aktywowaniu BLIK na aplikacji mobilnej domyślne limity wynoszą 500 zł, za wyjątkiem przelewu na telefon gdzie limit wynosi 1000 zł, ale w każdej chwili możesz je zmienić  logując się do BS Iłża mobileNet przez internet.

Jak aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej?

  • Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BS Iłża mobileNet
  • Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: BLIK - kliknij
  • Następnie pojawi się ekran do potwierdzenia aktywacji BLIKA – wprowadź kod PIN
  • Po prawidłowej weryfikacji wyświetlany jest ekran Rejestracja BLIK umożliwiający włączenie BLIKA
  • Akceptujemy regulamin – w tym celu, po zapoznaniu się z regulaminem wprowadź kod PIN
  • Potwierdzenie BLIK został włączony

 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

 

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  6. Wypłata dokonana

 

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

 

  1. aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
  2. stosuj oprogramowanie antywirusowe
  3. stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  4. aktualizuj przeglądarki internetowe

 

  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej eBankNet logując się na nią ze strony www.bsilza.pl (Mój profil/Aplikacja mobilna)