Kursy walut
| kupno | sprzedaż | |
|---|---|---|
| rozliczenie gotówkowe | ||
EUR |
4,18 | 4,38 |
USD |
3,83 | 4,03 |
GBP |
4,98 | 5,18 |
| rozliczenie bezgotówkowe | ||
EUR |
4,18 | 4,38 |
USD |
3,84 | 4,02 |
GBP |
4,94 | 5,23 |
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

Z usługi mogą korzystać Klienci indywidualni powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Iłży lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Iłża mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?
Maksymalny limit dzienny dla transakcji:
- przelew na telefon: 1000 zł
- wypłata gotówki: 5000 zł
- płatność w sklepach: 5000 zł
- zakupy on-line: 5000 zł
UWAGA! Tuż po aktywowaniu BLIK na aplikacji mobilnej domyślne limity wynoszą 500 zł, za wyjątkiem przelewu na telefon gdzie limit wynosi 1000 zł, ale w każdej chwili możesz je zmienić logując się do BS Iłża mobileNet przez internet.
Jak aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej?
- Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BS Iłża mobileNet
- Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: BLIK - kliknij
- Następnie pojawi się ekran do potwierdzenia aktywacji BLIKA – wprowadź kod PIN
- Po prawidłowej weryfikacji wyświetlany jest ekran Rejestracja BLIK umożliwiający włączenie BLIKA
- Akceptujemy regulamin – w tym celu, po zapoznaniu się z regulaminem wprowadź kod PIN
- Potwierdzenie BLIK został włączony
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej eBankNet logując się na nią ze strony www.bsilza.pl (Mój profil/Aplikacja mobilna)
EUR
USD
GBP
