Karta debetowa Visa payWave

Kursy walut

  kupno sprzedaż
rozliczenie gotówkowe
EUREUR 4,55 4,83
USAUSD 4,24 4,50
GBPGBP 5,14 5,50
rozliczenie bezgotówkowe
EUREUR 4,59 4,80
USAUSD 4,27 4,47
GBPGBP 5,17 5,47

Karta debetowa Visa payWave

Płać kartą zbliżeniową Visa payWave za zakupy do 100 zł – szybciej i bezpieczniej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

Karta Visa payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN lub autoryzacji podpisem.

Korzystaj z Twojej karty Visa payWave w sklepach stacjonarnych i internetowych. Możesz też wypłacać nią gotówkę z bankomatów.

A jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay i Fitbit Pay).

Do Twojej karty zbliżeniowej Visa payWave otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

Możliwość dokonywania transakcji w Internecie i płatności mobilnych

Zastrzeganie kart:

Związek Banków Polskich uruchomił jeden numer dla klientów wszystkich banków.

Dzwoniąc pod 828 828 828 zostaniemy połączeni z infolinią naszego banku. System poprosi nas o wypowiedzenie nazwy banku, który wydał kartę, a którą chcemy zablokować.

W przypadku utraty karty (zagubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając Contact Center Banku BPS S.A

  • 0 801 321 456 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie w/g taryfy operatora)
  • fax: + 48 86 215 50 51

Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl

Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w placówce banku w formie pisemnej.

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w jednostce organizacyjnej Banku Spółdzielczego w Iłży, która wydała kartę. Od momentu zastrzeżenia karty Bank Spółdzielczy w Iłży ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.